short message - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu short message - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu

short message

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

07 Februari 2007 | Finland, Joensuu

Heeyz!

Sorry, ik had de foto´s van Koli beloofd, maar die laten nog even op zich wachten.

Ik ben niet echt veel beter geworden sinds gister en ik weet nu niet zeker meer of ik nog wel naar Talin ga, hoewel we al een hostel geboekt hebben en de meiden vanmiddag een treinticket voor me gekocht hebben.

Ik zit nu bij Mariana op de kamer achter de computer (de schat) en zij is aan het koken en eten klaarmaken voor vanavond, want ze houden een Potugese link met allemaal typisch Portugees eten. Dat wordt vast gezellig!! Ik heb nu in ieder geval mijn schoolverslagen af, jippiee!!!!

En Anja, ik heb het niet koud hoor op die feestjes. Ik kleed me heel goed aan als ik er heen ga, doe vervolgens de helft uit als ik binnenkom en kleed me weer als een eskimo aan als we weggaan. De huizen zijn hier vanbinnen namelijk heel erg goed verwarmd met dubbele deuren en ramen. Ik slaap in mijn kamer onder een dunner dekbed dan ik tijdens de zomer in Nederland soms over me heen heb, zo goed verwarmd is het hier!

Nou ik ga er weer vandoor! Ik kan niet zeggen wanneer mijn volgende berichtje komt, maar die komt er zeker!!

Liefs Janneke

  • 08 Februari 2007 - 10:35

    Geartsje:

    Beterschap meid! Hopelijk kun je nog wel even genieten van je laatste weekend daar! x

  • 08 Februari 2007 - 16:29

    Anja:

    Ok dan is het goed hoor Jan, mat ol een bietsje op dy passe fansels ;)! Ik las je verhaal dat het dik vroor en vervolgens zag ik je in een t-shirt lopen. Maar even flink aan het fruit, de vitaminepillen en op tiid nei bed. Hopelijk kun je wel mee naar Talin (zo'n mooie kans,..die krijg je waarschijnlijk niet weer). Maar goed, je moet je wel fit genoeg voelen natuurlijk....Beterschap!!

    Hier sneeuwt het inmiddels ook :D, best mooi, dat witte friese land... Ik ga nu een poging doen om met de trein naar Groningen te komen... Ik ga vanavond een avondje ouderwets stappen (als ik er kan komen uiteraard, want als het winterse weer hier toeslaat wordt er direct een "weeralarm" afgegeven).

    Tot volgende week!! YEAH!!

    Dikke tút An

  • 11 Februari 2007 - 20:18

    Anja:

    :D:D:D:D:D

    Succes met inpakken en opruimen! Tot snél!

  • 12 Februari 2007 - 14:43

    Sanne:

    Hee Janus,

    Dit lees je vast niet meer,vandaag kom je thuis! Joepie! Ik kijk er zo naar uit je weer te zien! Heb er zelfs al van gedroomt, hahaha!

    Tot heel snel lieverd! Fijne reis!

    Tut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Samen met Merel, een klasgenootje en inmiddels ook hele goeie vriendin van mij ga ik op 9 november aanstaande voor drie maanden naar het koude maar 'o zo mooie Finland om daar stage te lopen. Ik ga stagelopen bij een instelling (het Honkalampi Center) met ernstig gehandicapte kinderen. Als je geinteresseerd bent kun je altijd op hun website kijken: http://194.197.204.25/honkanet/honka/english/english_looppi.html Daarnaast gaan we daar natuurlijk ook onwijs van het studentenleven genieten, want die zijn daar genoeg in Joensuu, het is een echte studentenstad, dus dat wordt feestuuh!! X

Actief sinds 26 Okt. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 24463

Voorgaande reizen:

09 November 2006 - 12 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: