links naar foto's - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu links naar foto's - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu

links naar foto's

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

06 Februari 2007 | Finland, Joensuu

Zo, ik heb inmiddels al wat meer foto's in mijn album geplaatst.

Ik heb nu ook eindelijk wat digitale foto's van mijn kamer dus als je die wilt bekijken, klik hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=I7WRWI3T

Verder heb ik nog een mapje met wat feestfoto's die ik allemaal bij elkaar gevoegd heb. ckeck it out! http://www.mijnalbum.nl/Album=MOUDEEPS

Dan heb ik ook nog foto's van mijn trip naar Koli, maar die komen hopelijk morgen, daar heb ik nu geen tijd meer voor.

Dat was het weer even

Dikke kus van Janneke

  • 07 Februari 2007 - 14:47

    Sanne:

    Leuke foto's man!
    Wat een gezellige kamer heb je! Doet me een beetje denken aan ons hok in Grou haha..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Samen met Merel, een klasgenootje en inmiddels ook hele goeie vriendin van mij ga ik op 9 november aanstaande voor drie maanden naar het koude maar 'o zo mooie Finland om daar stage te lopen. Ik ga stagelopen bij een instelling (het Honkalampi Center) met ernstig gehandicapte kinderen. Als je geinteresseerd bent kun je altijd op hun website kijken: http://194.197.204.25/honkanet/honka/english/english_looppi.html Daarnaast gaan we daar natuurlijk ook onwijs van het studentenleven genieten, want die zijn daar genoeg in Joensuu, het is een echte studentenstad, dus dat wordt feestuuh!! X

Actief sinds 26 Okt. 2006
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 24989

Voorgaande reizen:

09 November 2006 - 12 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: