Toch nog wat foto's!! - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu Toch nog wat foto's!! - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu

Toch nog wat foto's!!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

26 Januari 2007 | Finland, Joensuu

Hey!

Ik heb toch nog wat foto's weten te bemachtigen. Mario, mijn Spaanse buurjongen heeft even een paar van zijn foto's die hij op het Get To Know Each other feestje had gemaakt op mijn usb stick gezet. Het zijn allemaal bijna dezelfde foto's, met telkens dezelfde mensen erop, maar dat geeft niks. dan hebben jullie in ieder geval weer een beetje een beeld.

Dit is de link: http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=

(volgens mij is dat trouwens de link naar al mijn albums)

Als die link niet werkt kun je het via deze proberen, hopelijk werkt die wel (bedankt dat je het even gezegd hebt Geartsje :-))

http://www.mijnalbum.nl/Album=GSETPOFR

Verder gaat het prima met mij! Ik ga dit weekend naar Koli, een van de prachtigste natuurgebieden in Finland. Het ligt vrij dicht boven Joensuu. Daar ga ik hopelijk eindelijk eens wat wintersportactiviteiten doen. Kan nog net voordat we weggaan ;-)

Ik ga nu gauw verder aan mijn final report!

Goed weekend allemaal!!!

Kus kus Janneke

  • 26 Januari 2007 - 14:26

    Geartsje:

    Hee janneke! Volgens mij klopt de link niet helemaal.. veel plezier met het wintersporten ;)

  • 26 Januari 2007 - 20:42

    Siep:

    Probeer vooral een paar mooie natuurfotos te maken

  • 28 Januari 2007 - 10:23

    Brechtsje:

    Nou werkelijk wat een hoofden.Misschien gewoon je ogen dichtdoen.(i.v.m. rode ogen)Doei meid, leuk ventje touwens.(buurman)

  • 29 Januari 2007 - 16:09

    Sanne:

    Haha, ist niet wat die buurjongen? Kunnen we jou volgend jaar mooi opgeven voor de all you need is love kerstuitzending!

    Bedankt voor je E-card!Ik heb die andere van 27 jan. perongeluk gewist,stond er nog iets belangrijks in?

    Veel plezier nog meid!
    Kus, Sanne

  • 31 Januari 2007 - 13:52

    Jacob:

    hee meissie.... je past nog wel even op dat je niets breekt he... we willen je wel heel terug in Nederland, geniet er nog maar lekker even van. We zien je snel....

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Samen met Merel, een klasgenootje en inmiddels ook hele goeie vriendin van mij ga ik op 9 november aanstaande voor drie maanden naar het koude maar 'o zo mooie Finland om daar stage te lopen. Ik ga stagelopen bij een instelling (het Honkalampi Center) met ernstig gehandicapte kinderen. Als je geinteresseerd bent kun je altijd op hun website kijken: http://194.197.204.25/honkanet/honka/english/english_looppi.html Daarnaast gaan we daar natuurlijk ook onwijs van het studentenleven genieten, want die zijn daar genoeg in Joensuu, het is een echte studentenstad, dus dat wordt feestuuh!! X

Actief sinds 26 Okt. 2006
Verslag gelezen: 683
Totaal aantal bezoekers 24923

Voorgaande reizen:

09 November 2006 - 12 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: