link naar mijn fotoalbum! - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu link naar mijn fotoalbum! - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu

link naar mijn fotoalbum!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

25 November 2006 | Finland, Joensuu

Heee, aangezien ik hier op deze weblog maar tien foto's kan plaatsen heb ik even een album aangemaakt op mijnalbum.nl

Daar heb ik alvast een paar fotootjes geplaatst die jullie kunnen checken. Het zijn foto's van het weekensje Varkaus en van de prachtige zonsondergang in Joensuu vorige week (dat beeld is nu heel anders want de sneeuw is bijna allemaal weg :-( )

Oh ja, de link nog natuurlijk he:
http://www.mijnalbum.nl/Album=YDQLPUIR

Ik heb ook nog een kleine selectie gemaakt uit wat foto's die al wat ouder zijn:
http://www.mijnalbum.nl/Album=83LB7PXP

Ik hoop dat het werkt.
Kus Janneke

  • 25 November 2006 - 14:32

    Geartsje:

    Vet! het werkt! wat was er met die wasbak gebeurd? :-S

  • 26 November 2006 - 14:07

    Marloes:

    Hey meiden

    Wat een leuke foto's echt super om jullie op deze manier te kunnen volgen. Veel plezier nog.

    kus marloes

  • 14 December 2006 - 18:19

    Fam Van Dellen:

    He feestbeest, we dachten dat jij daar stage ging lopen maar euhh... aan de foto's te zien....?
    't lijkt daar best wel gezellig, veel plezier nog en we hopen dat je daar ook nog wat leert! :-)

    Groetjes
    Rudolf & jessica
    Bote & Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Samen met Merel, een klasgenootje en inmiddels ook hele goeie vriendin van mij ga ik op 9 november aanstaande voor drie maanden naar het koude maar 'o zo mooie Finland om daar stage te lopen. Ik ga stagelopen bij een instelling (het Honkalampi Center) met ernstig gehandicapte kinderen. Als je geinteresseerd bent kun je altijd op hun website kijken: http://194.197.204.25/honkanet/honka/english/english_looppi.html Daarnaast gaan we daar natuurlijk ook onwijs van het studentenleven genieten, want die zijn daar genoeg in Joensuu, het is een echte studentenstad, dus dat wordt feestuuh!! X

Actief sinds 26 Okt. 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 26488

Voorgaande reizen:

09 November 2006 - 12 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: