Even een klein berichtje - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu Even een klein berichtje - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu

Even een klein berichtje

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

25 November 2006 | Finland, Joensuu

Hee allemaal!

Even een klein berichtje van mij, want ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om mijn grote verslag van deze week te schrijven. Ik wou even zeggen dat ik echt superblij wordt van al die reacties die iedereen op mijn verhalen geeft!!! Ik wil elke keer het liefst meteen op iedereen reageren, maar dat lukt niet natuurlijk. Maar jullie moeten weten dat ik ze met heel veel plezier lees en dat het me echt goed doet!!

We hebben van de week weer heel veel beleefd en meegemaakt. Ik vraag me af hoe ik dat ooit kort en bondig samen kan vatten. Misschien gewoon niet alles vertellen is het beste maar denk ik.

Merel en ik gaan vanavond een pyamaparty houden (in principe is het gewoon vet suf: we blijven thuis op zaterdagavond; dé stapavond, maar goed, daarom noem ik het ook maar pyamaparty, dat klinkt tenminste nog een beetje interessant en leuk, alsof we echt iets doen zeg maar ;-), maar we zijn beide gewoon supermoe en echt in zo´n lekkere luie hangbui) Straks heerlijk eten, kaarsjes aan, gezellig kletsen en weet ik wat nog meer, we vermaken ons wel. Ik heb vanmiddag eindelijk boxjes gekocht die ik op m´n discman en mp3 speler aan kan sluiten. Wat ben ik daar ontzettend blij mee!!!!! Daar heb ik al twee weken lang naar uitgekeken, muziek op m´n kamer zonder dat ik van die oordopjes in m´n oren hoef te doen, jippiee!! Echt gewedlig!

Nou dat was m´n huis-tuin-en-keuken verhaaltje even.

Goed weekend allemaal!!

Kus kus Janneke

  • 26 November 2006 - 07:58

    Femz:

    Eeej Janneke!

    Ik lees je verhalen met veel plezier, en de fotows zijn ook echt prachtig! Leuk om te horen dat het zo goed daar gaat met jullie.

    En zodat je 't even weet;
    Payamaparty's zijn cool!
    (Niets om je voor te schamen dus :P )

    Groetjes! (ook aan Merel)

    Femz

  • 26 November 2006 - 16:51

    Jan Jitse:

    Janneke; super leuk om al dyn berochtsjes te lezen. Seach op de foto's dat Michiel ek yn Finlan sit, wat leuk sizze, dat jimme elkoar dersa moetsje. Bist no nei twa wiken al went oan Finlan en op dysels wenje? Kin my foarstelle dat soks earst wol freamd is. Befolt de stage ek noch wat? Bin beniid nei alle ferhalen.

    No genietsje der mar fan soe ik sizze!! Groetnis; Jan Jitse.

  • 28 November 2006 - 19:37

    Siep:

    Hallo Janneke
    Mooie verhalen,merk wel niks beter dan in Bakkeveen Geniet er maar van.Groetjes Siep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Samen met Merel, een klasgenootje en inmiddels ook hele goeie vriendin van mij ga ik op 9 november aanstaande voor drie maanden naar het koude maar 'o zo mooie Finland om daar stage te lopen. Ik ga stagelopen bij een instelling (het Honkalampi Center) met ernstig gehandicapte kinderen. Als je geinteresseerd bent kun je altijd op hun website kijken: http://194.197.204.25/honkanet/honka/english/english_looppi.html Daarnaast gaan we daar natuurlijk ook onwijs van het studentenleven genieten, want die zijn daar genoeg in Joensuu, het is een echte studentenstad, dus dat wordt feestuuh!! X

Actief sinds 26 Okt. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 26526

Voorgaande reizen:

09 November 2006 - 12 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: