flauwe foto's - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu flauwe foto's - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu

flauwe foto's

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

26 November 2006 | Finland, Joensuu

Hee, weer ff een kort berichtje van mij.
Nou van die pyamaparty is gister niet veel gekomen. Na het eten werden we vrij melig en hebben we allemaal vet foute foto's gemaakt waar we echt de dikste lol om hadden. Toen zijn we ook nog weg geweest de stad in. Niet heel lang, maar we hebben wel nog meer superflauwe foto's gemaakt, waar we zelf erg om konden lachen.

Ik heb een kleine selectie gemaakt van die foto's en de meest normale en nog redelijk toonbare foto's geplaatst op mijn album.

Ik zeg er meteen bij dat het allemaal ontzettend flauwe foto's zijn, dus als je niet in de stemming bent zou ik ze niet gaan bekijken. Je bent gewaarschuwd ;-)

De link: http://www.mijnalbum.nl/Album=XEKV8RDL
Kus Janneke

  • 26 November 2006 - 19:30

    Hiele En Rosalin:

    Hee Janneke!
    Wat stoer, je zit dr al! heeeeeleeee leuke foto´s hoor! Hast t nei dyn sin der?????? Volgens Myn moeke werk je nu met gehandicapte mensen....super wel heel wat anders he! nou ik ga je lekker volgen....hihihi enne de foto´s mogen nog wel fouter hoor!!!!! ooh ja nu zwaai ik ff naar je(!!"#"$!$%#)hmmmm heb je niks van gemerkt zekr?????
    ooh en de baby schopt(!) zie dat ook maar als groet voor jouw!!!!whaaa whaaa dom he.....nou tot kiekes...leafs Rosalin en Hiele en baby

  • 27 November 2006 - 14:38

    Lisanne:

    Hey Janneke!
    Heb je het naar je zin in FIn? Ik hoop het wel;-) Ik zit nu in een verpleegtehuis en ik geniet van de dementie...!
    Groetjes van mij (X)

  • 27 November 2006 - 14:43

    Lisanne:

    Oh, ik wilde nog even zeggen dat het leuk is om je op zo'n manier te volgen. DagDag!

  • 28 November 2006 - 08:12

    Jellyyy:

    haha, leuk hoor ;) jij vermaakt je daar, zo te zien wel!! :D

  • 29 November 2006 - 22:46

    Geartsje:

    He FinSint! Wat leuk al die kado's vanavond! Ontzettend bedankt! Hopelijk stellen we je niet teleur vrijdag!! x Geartsje

  • 30 November 2006 - 15:56

    Sanne:

    Hee lieverd!

    Eindelijk eens rustig al je verhalen kunnen lezen, geweldig man!Echt super tof om te lezen dat het zo goed gaat! De foto's maken me bijna jaloers,het is hier echt van dat viezige koude weer bah!
    Je actie van gister op het korps vonden we allemaal prachtig! We zullen onze uiterste best doen morgen!
    Ik mis je echt wel!
    Hoop je snel eens op msn te treffen!

    In ieder geval heel veel plezier daar samen, dat zal wel lukken!

    Dikke tut en een knuffel,
    Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Samen met Merel, een klasgenootje en inmiddels ook hele goeie vriendin van mij ga ik op 9 november aanstaande voor drie maanden naar het koude maar 'o zo mooie Finland om daar stage te lopen. Ik ga stagelopen bij een instelling (het Honkalampi Center) met ernstig gehandicapte kinderen. Als je geinteresseerd bent kun je altijd op hun website kijken: http://194.197.204.25/honkanet/honka/english/english_looppi.html Daarnaast gaan we daar natuurlijk ook onwijs van het studentenleven genieten, want die zijn daar genoeg in Joensuu, het is een echte studentenstad, dus dat wordt feestuuh!! X

Actief sinds 26 Okt. 2006
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 26523

Voorgaande reizen:

09 November 2006 - 12 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: