Hee hallo! - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu Hee hallo! - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu

Hee hallo!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

14 December 2006 | Finland, Joensuu

Hee jongens (en meisjes)!

Ik was van plan om er nu weer een groot verslag op mijn weblog te plaatsen, ik heb ook al zes kantjes getikt, maar het is gewoon nog niet af en ik moet nu echt weg, heb er geen tijd meer voor.

We gaan vanmiddag met de trein naar Helsinki. Daar komt een goeie vriend van Merel vandaag aan. Hij zal hier voor twee weken zijn. Hartstikke leuk! We blijven drie nachten in Helsinki en daarna gaan we vanuit Helsinki met de boot naar Stockholm. Daar zullen we een halve dag zijn (zo is de trip) en dan gaan we weer terug naar Helsinki. Dinsdagavond zijn we dan weer terug in Joensuu.

Zo zit het dus. We hebben weer vanalles beleefd en allerlei leuke dingen gedaan. Ik ben nu een beetje gestresst omdat ik nog zoveel moet doen in een uur. Tas pakken, eten klaarmaken, nog ff naar supermarkt enz.

Sorry dus dat ik nu verder niks op m'n weblog plaats, maar goed. In de loop van volgende week kunnen jullie wel weer iets verwachten.

Goed weekend allemaal en tot gauw!!

Liefs en Kus Janneke

  • 14 December 2006 - 15:14

    Geartsje:

    Gelukkig een bericht! Ik was al bang dat je ons vergeten was... :-p Veel plezier in Helsinki! x

  • 14 December 2006 - 19:18

    Sanne:

    hee meid!

  • 14 December 2006 - 19:19

    Jolanda En Sanne:

    oeps..foutje!
    Fijn weer iets van je te horen! Heel veel plezier in Helsinki!

    Dikke tut,
    Jolanda en Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Samen met Merel, een klasgenootje en inmiddels ook hele goeie vriendin van mij ga ik op 9 november aanstaande voor drie maanden naar het koude maar 'o zo mooie Finland om daar stage te lopen. Ik ga stagelopen bij een instelling (het Honkalampi Center) met ernstig gehandicapte kinderen. Als je geinteresseerd bent kun je altijd op hun website kijken: http://194.197.204.25/honkanet/honka/english/english_looppi.html Daarnaast gaan we daar natuurlijk ook onwijs van het studentenleven genieten, want die zijn daar genoeg in Joensuu, het is een echte studentenstad, dus dat wordt feestuuh!! X

Actief sinds 26 Okt. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 26494

Voorgaande reizen:

09 November 2006 - 12 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: