Hyvää uutta vuotta!!! Gelukkig Nieuwjaar!! - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu Hyvää uutta vuotta!!! Gelukkig Nieuwjaar!! - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Janneke Weidenaar - WaarBenJij.nu

Hyvää uutta vuotta!!! Gelukkig Nieuwjaar!!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

05 Januari 2007 | Finland, Joensuu

S novim godom (Russisch)!!! Hyvää uutta vuotta (Fins)!!! Happy New Year (Engels)!!! Gelukkig Nieuwjaar (Nederlands ;-))!! Lokkich Nyjier (Frysk)!!!

Ja we zijn inmiddels van aardig wat talenmarkten thuis haha!Ik hoop dat iedereen een heel spetterend oud en nieuw heeft gehad en ik wens iedereen het allerbeste voor 2007 met heel veel liefde, geluk en gezondheid! Verder wil ik nog zeggen: Life your dream, don’t dream your life!

Wij hebben een fantastisch oud en nieuw gehad!!!! Het was heel groots en indrukwekkend! Ik was vandaag van plan om mijn verhaal over Rusland op mijn weblog te plaatsen, ik heb al een heel stuk getypt en zou het vandaag aftypen, maar ik kom er helaas niet aan toe. Ik voel me ziek en ik moest vandaag nog dingen doen voor school (ja, want we zijn echt niet alleen maar aan het feesten hoor, dat beeld moet ik geloof ik maar eens een beetje bij gaan stellen hehe) en ik moet m’n huisje nog een beetje schoonmaken omdat m’n ouders hier over twee uur op de stoep staan! Ja, niet te geloven, Bram en Anneke in town!!! Ik kan het me niet voorstellen dat mijn ouders hier straks rond zullen lopen. Ze zijn een weekje op vakantie naar Finland en komen twee nachtjes bij mij, daarna trekken ze weer verder naar het Noorden waar hopelijk wel heel veel sneeuw ligt en waar het vet vriest, want dat willen ze heel graag meemaken (vooral mijn vader). Wij hebben ze niet zoveel te bieden, gister is er wel weer sneeuw gevallen, maar vandaag is het weer boven nul en smelt alles weer. Het is nu een dikke, vieze drekboel. Maar ja, ik heb er wel zin in om ze even te zien en ze mijn wereldje te laten zien!

Dat is dus de reden dat ik er niet aan toekom om mijn verhaal af te maken, sorry, maar in de loop van volgende week kunnen jullie zeker weer een gigantisch verslag over onze Rusland trip verwachten, want het was allemaal heel indrukwekkend!!

Nou ik zou zeggen, goed weekend allemaal en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Janneke

  • 06 Januari 2007 - 10:41

    Lieneke Hamstra:

    Hallo Janneke

    Heb je adres vorige week van je moeder gekregen. Ik denk dat ze nu al bij je zijn. Eeen hele plezerige tijd toegewenst van ons allen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Samen met Merel, een klasgenootje en inmiddels ook hele goeie vriendin van mij ga ik op 9 november aanstaande voor drie maanden naar het koude maar 'o zo mooie Finland om daar stage te lopen. Ik ga stagelopen bij een instelling (het Honkalampi Center) met ernstig gehandicapte kinderen. Als je geinteresseerd bent kun je altijd op hun website kijken: http://194.197.204.25/honkanet/honka/english/english_looppi.html Daarnaast gaan we daar natuurlijk ook onwijs van het studentenleven genieten, want die zijn daar genoeg in Joensuu, het is een echte studentenstad, dus dat wordt feestuuh!! X

Actief sinds 26 Okt. 2006
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 26524

Voorgaande reizen:

09 November 2006 - 12 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: